wtorek, 16 sierpnia 2016

"Bogaty ojciec, biedny ojciec"

Cześć
   Dziś przedstawię Ci książkę Roberta Kiyosaki i Sharon Lechter pod tytułem "Bogaty ojciec, biedny ojciec". Przybliżona data wydania to 2007 rok, więc może już ją znasz, bądź słyszałaś/łeś o niej na You Tube lub czytałaś/łeś na jakimś blogu. Ja tak właśnie się o niej dowiedziałam -z czyjegoś bloga lub ktoś o niej wspomniał w ulubieńcach.   

   Chcę Ci przedstawić kanał You Tube - Nieprzeciętne Życie, gdzie autor przedstawia animacje różnych książek. Jest to bardzo ciekawa forma przekazu o czym traktuje dana pozycja. Jako, że uzyskałam zgodę na wklejenie linku, zachęcam wszystkich do obejrzenia:)
                     
https://youtu.be/HMM7PiA8qSs
   "Bogaty ojciec, biedny ojciec czyli czego bogaci uczą swoje dzieci na temat pieniędzy i o czym nie wiedzą biedni i średnia klasa?" Dowiedz się, jak sprawić, aby pieniądze pracowały dla Ciebie i dlaczego nie musisz mieć bardzo wysokiej pensji, aby stać się zamożnym. Książka, która wstrząsnęła światem finansów.
źródło opisu: Instytut Praktycznej Edukacji, 2007

   Ja skończyłam ją czytać w czwartek 11 sierpnia i jak się okazało jest to tylko część pierwsza. Autorzy napisali 13 książek o drodze do sukcesu, które zamierzam przeczytać. Jako początek drogi do bogactwa polecają naukę gry Cashflow. Jest ona dość droga bo kosztuje ok 300 zł. Jest też wersja polska napisana przez polskich młodych rentierów i to raczej z nią zechcę się zapoznać (ta kosztuje 250 zł, a ceny są z Allegro). Dwie strony z książki, o autorach:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz