poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Wyzwanie Balancy

WYZWANIE BALANCY prowadzone przez #Niebałagankę - PODSUMOWANIE

     Wyzwanie polegało na tym, aby codziennie zrobić zdjęcie będące interpretacją jednego z zadań. Oto podsumowanie mojego wyzwania.

1/28 Priorytety

U mnie to spokój w życiu codziennym ( myślę że to zdjęcie dobrze to obrazuje😉), mój mąż i kotka. Kiedy się do nich przytulam od razu wszystko wydaje się lepsze...



2/28 Kawa
Dokąd dzisiaj ... kawa codziennie z jednego z trzech kubków podróżnika, ale zawsze z tą samą łyżeczką.

3/28 Dom
Najpierw długo zastanawiałam się, które miejsce wybrać i w końcu stawiam na mój ukochany fotel. Jak mawiał Pumba "Tam twój dom gdzie twój zadek"

4/28 Codzienne niezbędniki
U mnie tablet i telefon.


5/28 Biały
Rok 2005 - biały tygrys od Białego (Marcinka - mojego przyszłego męża😍😍😍) Mam go do dziś ... męża zresztą też😉.


6/28 Co Cię inspiruje
Książki i internet, głównie tematyka minimalizmu i podróży😊


7/28 Zorganizowana
Dziś padło na mojego Kallaxa z IKEA. Organizacja to podstawa...wszystkiego...no prawie😉

8/28 Okulary
Ja i moje nowe okulary (w miarę nowe bo zakup z grudnia😉)

9/28 Akcesoria do planowania
Mój Bullet Journal i kalendarz.

10/28 Magenta
Magentowe kwiaty z Aten😍😍😍

11/28 Na zewnątrz
18.02.2012 Dokładnie 5 lat temu...😍😍😍

12/28 Kwiaty
Moja ślubna zimowa wiązanka.

13/28 Lista życzeń
Na mojej liście, którą zapisuje na Insta są dodawane kokejne kraje do zwiedzenia...😍😍😍


14/28 Biurko
Moje biurko i komplet Rissla z IKEA.

15/28 Twój planer


16/28 Dekoracje
Moje dekoracje to głównie brylanty i zdjęcia z Mężem😊
17/28 Porządki
Moje wszelakie pudełka, które są niezastąpione przy porządkach i organizacji.
18/28 Lista To - Do
19/28 Niedzielne przyjemności
Odpoczynek, kawka, herbatka lub czekolada...u mnie w domu lub u kogoś bliskiego☺
20/28 Paski
Moje dwa ukochane męskie paski, są praktycznie w codziennym użyciu.

21/28 Mój czas
Mój czas to coś do sprawdzenia w internecie, gazetka lub książka. Nieraz są to puzzle lub np wyszywanie.

22/28 Codzienna rutyna
Picie wody z mojej nowej butelki - prezentu od Siostry - oraz codzienna porcja kremu lub serum do twarzy.
23/28 Ulubione
Kluczyki do auta z latarką Krecikiem - jedną z ulubionych postaci z bajek.

24/28 Małe rzeczy
Dwa pendrivy prezenty od Męża:)

25/28 Do poczytania


26/28 Gdzie planuję
Moje podróże zawsze planuję na Wizzair lub Ryanair -gdziekolwiek.😁😁😁
27/28 Srebrny
Prezenty od Siostry i mój szaro-srebrny przedpokój.
28/28 Praca
Na zakończenie wyzwania niezbędna do pracy torebka. Bardzo się cieszę, że udało mi się wykonać zdjęcia do wszystkich punktów Wyzwania Balancy 🙆🙆🙆

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz